This is halloween

Förra året när jag bjöd mina vänner på födelsedagsmiddag gjorde jag allt så fint och propert. jag dukade med vita dukar och bjöd på mat sallad och cola. alla fick även en present från gotland.

en sådan sten med fosiler som man inte ens får ta med sig från ön utan att riskera långa straff innanför ringmuren. men jag riskerade livet och smög ner några fosilstenar i fickan. reaktionen från mina vänner? mjaaa ungefär som jag just sagt " jo, föresten jag tänkte äta lite hundbajs nu ja. nån som vill ha?"

inte en jävel gillade mina smugglade stenar. johanna la till och med kommentaren "de är lim på min"

NEEEEJ DE ÄR EN FOSIL DUMHUVE! SOM JAG RISKERADE LIVET FÖR ATT GE ER....behöver jag ens säga att alla stenarna fortfarande ligger kvar här hemma...

men hämden är ljuv.

I år har jag skräck tema. inge fluff gulligull snuppinupp....i år ska dom skaka tänderna av sig, böna för deras liv och tänka med fasa på minnet från min fest. moahahahahha

johanna du ska få ånga de där du sa om limmet......



johannas min i fjol när hon besviket fick en jävla sten med lim på.



johannas min i år när bodil hämnas för förra årets uttalande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0