12. MIN PAPPA

Min pappa och jag är stöpta i samma form, gutna i samma järn, köpta på samma ICA, vävda av samma ylle och hyvlade av samma planka. de märks. Vi har samma vredesutrott, beter oss lika omoget, lika uppkäftigt och lika kyrligt. Vi har samma humor (trots att pappa forstätter att skoja skoja skoja och skoja tills man grinar för man är så förbannad att han aldrig kan hålla käften och fatta att man har mensvärk att killar är dumma och så vidare.....)  vi tycker helt enktelt väldigt samma om saker...

Vi blir ofta osams pappsen och jag, meeeeeen jag är ju hans lilla prinsessa och han har ett stort behov av att göra mig belåten hehe. så för att freda efter ett bråk säger jag bara:
pappa jag måste kissa. och så måste pappa köra om alla femton lastbilar och husvagnar och fråga vid varje parkeringsficka om de är så bråttom att han måste stanna där, eller:
pappa kan du hämta mig, jag vill hem. och så måste han åka till liden för att ta en liten skogsväg som man måste köra skoter den sista biten och sen klättra över ett litet berg. eller:
pappa jag har långsamt. och då måste han stanna hemma från jobbet för att steka bacon och kolla på Miami inc med mig hela dagen fast han inte vill.. och sen är de fred,..



PAPA!

Kommentarer
Postat av: tovis

naaaw papa då <3 bortskämd är va du är ;)

2009-07-26 @ 20:40:38
Postat av: elle

haha sweet

å håller med tova:P

2009-07-28 @ 17:56:01
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0