13. MIN MAMMA

Min mamma......em em,....ja....asså jag vette fan...

närå skoja. min mamma är den personen jag tar ut alla fula ord på. man blir lixom så less när man gått runt en hel dag och vart trevlig så kommer man hem och behöver bara skrika
ÄR DU DUUUUM I HELA HUVET ELLER FATTAR DU BARA TRÖGT, ÅHHHH FAN VA LESS JAG BLIR PÅ DEJ FEL Å LÅTA MEJ VVAAAA I FREEED OCH SLUTA LÄGG DEJ I FÖR FAN SKAFFA ETT LIV...
och då är de min älskade mamma som står där och tacksamt tar emot sin dotters vredesutbrott. innan hon tacklar ner mig pressar ner mig på golvet, spänner band om mina sprattlande ben och armar och pressar ner lite köttbullar och mos i munnen på mig, och snart så snart, sitter jag där suger på fingrarna och gurglar lite sött med mos runt hela munnen och stora hundvalpsögon som fortfarande är lite röda efter vredesutbrottet.
är pummsen trött? frågar mamma och bär in mig till sängen där jag somnar som en klubbad älgoxe och vaknar nästa dag, utvilad och glad traskar jag iväg... och så börjar allt om igen.

tacka min mamma för mitt goda uppförande!



MAMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0