14?

pappa - vem är han?
Bodil- em, en kille, ett år äldre bor väl där borta *försöker komma på bra saker om denne missanpassade stackars kille*
pappa - är han en tönt?
Bodil - haha,. ja. hur visste du de?
pappa - de syns ju att han är en tönt, jag brukade mobba sånna.
Bodil - HAHA
pappa - är du en tönt?
jag - va fan sa du sa du?
pappa - ja har du kompisar och så?.,. jag mena du har ju gummistövlar i skolan.


jag finner inga ord,. kan bara gapa. frågar mamma sen om hon iallafall gillar mig.
hon gör de.

Kommentarer
Postat av: tovis

hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!! fan va jag dog nu. följer inte med imorgon tyvärr, för du dödade mig :( tack!! ahahahha så jävla bra, bodil är en töööönt :D men jag älskar dig iaf :D

2009-07-29 @ 14:31:46
Postat av: Anonym

du har gummistövlar i skolan xD

2009-07-29 @ 17:26:04
URL: http://Tholinl.devote.se
Postat av: lols

hahahahhahahahahahaah FINT

2009-08-01 @ 18:42:08
Postat av: ELLEe

ahahahaha

2009-08-03 @ 17:34:55
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0