4. Föräldrar thema?

kanske finns de förmånga tonårsförälder bloggar. kanske behövs de en tonårsföräldertonårings blogg?
vi provar, jag har trots allt mycket fakta att gå på.

Bodil - ska vi hitta på nått?
mamma -  hm
Bodil - men nått litet bara? köpa choklad och kolla på en film?
mamma - ...hmhmhm *skrattar med stängd mun*
Bodil - eller vi kan åka och bada
inget svar
Bodil - eller, fiska eller vandra i skogen och kolla på ett övergivet hus och grilla korv?
mamma - de finns inga.
Bodil - va?
mamma - ja,. va du nu sa
Bodil - men vi kan ha en kubbcup hos mormor och morfar då?
mamma - .........kollar på datan, skriver ut nått, skriver nått i en pärm går ut och röker går tillbaka till datan, skriver nått....... mummlar sedan - nää dom är i stan.
Bodil - jaha...
mamma andas in och jag ler så mina mungipor pressar upp kiderna mot ögonen så jag knappt kan se, nu äntligen ska hon säga nått vi kan hitta på tillsammans!!!!
mamma  - hur sparar jag den här pdf:en?

och så tillbringade vi ännu en söndag på skillda håll..


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah, naaaaw :D

2009-07-21 @ 23:13:49
URL: http://Tholinl.devote.se
Postat av: elle

haha sweet

2009-07-24 @ 18:35:05
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0