7. BRACEFACE

lite drygt två år har jag haft min förbannade tandställning. vi har gått igenom mycktet min ställning och jag. stått mot hårda ord, massa mat som fastnar, många förskräckta småbarn. Vi har hånglat, spytt och firat jul tillsammans men snart ska han ge sig av. SNYFFT. snart ska jag bara ha vanliga tråkiga tänder i käften.

Alla andra blir nog glada, pappa sa åt mig en gång att stänga truten för att jag förstörde familjen-framför-julgranen-kortet med mitt stålskrot och otaliga gånger har jag fått höra "åhh hoppas du får ta ut den innan du tar studenten" VA? säg om de där och jag biter dej med min stålkäft din elake jävel!....som att jag va ful i tandställning lixom.

aja nu har iaf bracen betämt sig för att stanna ett tag till. Häromdagen såg jag nått svart mellan tänderna. broccoli tänkte jag och började borsta. borsta. borsta. borsta. borsta. borsta. borsta MEN VA FANNN ÄRE FÖR SUPER BROCCOLI??? hettsade jag loss och tog en tandpetare. men pinnen gick bara rätt genom,..

jaha. hej gluggen. välkommen.




kolla vad glad jag är. jag och bracen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0