6. får jag fråga en sak?

Minst fyra gånger om dagen frågar min pappa om han "får fråga en sak" och så måste man förlara nått jobbigt som varför man lämnat en stor hög disk när diskmaskinen var tom eller varför man glömt stänga av spisen eller varför staketet är trasigt.

Och idag frågade pappa varför i helvete jag hade planterat en marijuanaplanta på baksidan.
jag nekade, protesterade och föreslog att de nog bara va mamma som tröttnat på Blend,. men pappa lyssnade icke. och som straff åt han den sista kakan som jag noga sparat för att knapra på real housewifes of NY klockan 21:00 på trean. buuuhu.
 

skit pappa!..men nu du gubbe har jag tagit plantan som beslag. jag ska odla den som mitt eget barn, sen ska jag hacka, mala, marinera eller balsamera den, eller vad man nu gör med en marijuanaplanta, sen ska jag sälja den för dyra pengar och köpa MASSSA MASSA kakor...så de så!


Kommentarer
Postat av: Linda

naaw du hade sparat kakan :(

2009-07-21 @ 23:15:30
URL: http://Tholinl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0