9. två gånger

En gång berättade jag för min pappa att en kille på bussen eller i skolan eller vart de nu "ville ha mig" och pappa frågar då:

Hur vet du att han ville ha dej då?
jag svarar - Ja men han kollade MINST två gånger!! minst alltså, kan ha vart tre också.
pappa - och?
jag - jaa men kollar man två gånger eller mer så vill man ju nått (för visst gör man de, kollar en extra gång för att ge en hint. dom gör ju fan de i kärleksfilmer och allt ju!)
pappa - men äru dum eller. tror ni tjejer de?
jag - ja?
pappa - HAHAHAH, å herre gud....
jag - men vadå? va tänker killar då?
pappa - ja han kollade antagligen för att de satt en läskig liten tjej och glodde konstigt på han. man kollar väl hur många gånger man vill, de betyder inte ett skapandes dugg ju. HAHAH trodde du de.....HAHAHAH .... lurad! hahaha..


fortsatte pappa att småskratta hela dagen och mummlade, ojojoj tjejer lite tyst för sig själv mellan fnissnigarna.
själv satt jag och skämdes. Jäääävla killar som ger falska förhoppnigar, SLUTA GLOOOOO ska jag säga nästa gång, inte fan ska jag puta med läpparna eller viffta med ögonfransarna. nu har ni bränt  den chansen med ert falska gloande.

Öppen varning till alla kvinnor i detta land: VI har trott fel!!!! fienden gör de för att jävlas, nu måste vi komma på en hämdaktion!

Kommentarer
Postat av: elle

hahahahhaha ja älskar dig

2009-07-24 @ 18:38:43
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0