10. snälla följ med...

Pappa är en sån töntig man som skämms så himla lätt som till exempel att handla själv. Då är man så illa tvungen att följa in på nån skit affär där man är den första kvinnliga besökaren sendan starten 1862. Men för ett tag sedan satte jag käppen i hjulet och tvärvägrade. men far min är inte dummare än han ser ut utan kom med de smarta förslaget att jag skulle få nånting från affären bara jag gjorde han sällskap så att han inte skulle skämmas

egentligen gå alla gubbar ensamma på gubbaffärer och alla som jobbar är män och de finns jättestora hyllor eller truckar att gömma sig bakom om de skulle vara så. Men pappa han skämms han och vill hellre gå med en blond tjej med kort klänning och högklackat som pratar högt och ramlar på affärens inredning....för de är ju mindre pinsamt

aja tillbaka till hans muta om att jag ska få saker, de är inte den lättaste uppgiften att shoppa på gubbaffärer ska jag säga. Men hittils har jag lyckats kamma hem ett par ficklampor från biltema, en rosa ryktborste från granngården, ett lås från bauhaus (nära på att tjata till mig en pool där men de sprack) och godis från byggmax. De var då ett jävla problem när vi kom till krauta. ganska easy affär egentligen eftersom dom har massa saker. MEN när jag bestämt mig att jag ville ha en sten (som jag noga planerat skulle ligga framför mitt hus så folk kunde trampa på den) så hitta vi inte stenhelvete i arkivet eller va fan man kallar ta själv lagret. förbannad blev jag och fråga vart dom lagt min sten.
Beställningsvara svara killen. BESTÄLLNINGVARA? skit...pappa gick och handlade en list eller nått. själv gick jag och tjura i bilen.

beställningsvara suger.



på shoppingrunda med min far:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0