Varför?

Varför är jag indragen i detta. Jag är ju bara en mamma som ska laga mat, städa och sånt..
Men det blir så här när man har en unge som med sina stora rådjursögon blänger på en
som om det vore den sista dagen i livet.
och någe roligt ska man skriva också och fy. När jag kom hem till huset i dag så hadde bodil åkt till sundsvall , skönt tänkte jag då slipper jag skriva i den där bloggen  HA det sket sig när jag tittade på hallbänken
där låg en utförlig lista på hur man ska göra och fy igen och skriver jag inte idag så vrider hon huve av mig i morgon.
Men det kan ju finnas en fördel med de här också, jag kommer nog att delge en viss information som gör att läsarna
kan få sig ett skratt eller två.
jag ska nog fundera ut nåt!
ikväll slipper jag somna till dunket av Bodils rockreggy dunk dunk, kommer heller inte höra kylsåpsdörren öppnas,mack prassel så där vid elva tolv tiden, för det jäkligaste är när man ligger och hör när andra äter
så blir man själv SUGEN.
ja ja ! nu slutar jag för denna gång med mitt vanliga ord" mmmmm
"

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det är bra Ulrika, fortsätt så :)

2009-07-23 @ 00:38:10
URL: http://jefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0