rumptorkarn

För inte så länge sedan när jag stod och torkade mitt ansikte på toan undrade min kära mor varför i helvete jag torkade mig med handduken längst in. nä vadå då? svarar jag oförestående.

mamma svarar: ja men Bodil de är ju pappas handduk vet du väl? jag hade inte stoppat den i facet om de så va den sista handduken på jorden, ja mena man förstår ju själv vart den varit...ett antal gånger också.

Den kvällen tvättade jag mitt ansikte så många gånger att jag fick nån slags exem....

Iaf. idag skulle jag tvätta ansiktet igen. men upptäcker att det bara är handduken i hörnet som hänger där..........och mammas nattlinne.....

hon får helt enkelt skylla sig själv att hon sa nått!!!

Kommentarer
Postat av: linda

fan jag har säkert åxå torkat mig med den handuken någon gång tror jag :O

2009-09-29 @ 19:49:36
URL: http://tholinl.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha

2009-09-30 @ 23:03:35
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0